Saturday, December 19, 2009

Karnival cuti semester..abiss

Saturday, December 19, 2009
esk dh kene balik UMp ..orang len sume balik minggu depan, aku kene balik seminggu awal utk program bakti siswa kat kuala lipis..adakah aku menyesal.??? tu la dulu sape suruh berlakon rajin sangat nk ikut...padan muke aku..tp xpe demi mengharumkan nama UMp aku rela berkorban..cehh, padahal nk dapat elaun je lebih...hahaa

nampaknye cuti sem kali ni yg sememangnye pendek hampir melabuhkan tirainye dan aku akan menjadi orang terawal menyambut ketibaan semester ke-4 ni setibanye aku kt UMp pd 20hb esok.....rajinnye saya..
aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat tahun baru 1431 H dgn semangat baru,azam baru,tekad baru..lagi.?lagi..?
setiap tahun mesti ade azam baru kan..?harap2 bertahanla azam baru ni..jgn sekerat jalan lagi mcm tahun2 lps dah ler...

berjuang itu sulit



P/S : nampaknye tahun ni x dpt la aku nk menyambut krismas kat rumah...

0 bantahan: