Monday, August 31, 2009

MERDEKA kah aku???

Monday, August 31, 2009
aLhamdulillah krn hari ni mAlaysia berjaya menyambut kemerdekaan ke-52 secara fizikalnye..dr segi mental mngkin blm smpai masa lagi...smlm jgk kt UMp tlh mengadakan bacaan tahlil dan sembahyang hajat atas kurniaan-Nya memberikan negara kita aman dari segi penjajahan dan segala bentuk hura hara..tiada lagi countdown2 mcm thn2 lps..ok
ak bkn la nk membebel psl kemerdekaan negara kita ni tp aktiviti aku kali ni sempena hari kemerdekaan...:-

pd tarikh bersejarah ni jgk aku n gengs2 tlh mewakili kor suksis UMp menyertai majlis perhimpunan sempena hari kemerdekaan ke-52 peringkat negeri Pahang bertempat di sTadium tertutup SUKPA,Indera Mahkota,Kuantan..ikuti corotan peristiwa bersejarah :

majlis dimulakan dgn perbarisan kehormat tentera darat battalion 505

slps sejam menunggu...


formasi 1 Malaysia oleh murid2 darjah 6 cempaka..hahaa


sume hantar wakil 52 org sempena 52 thn kemerdekaan


antara VVIP yg hadir

die ingt 2 pakcik die agaknye...hahaa

slps habis sume persembahan dan tengku mahkota pun x bagi sebarang ucapan..berakhirlah majlis hari itu..

P/S : 1-aku x suka kalau cuti hari Isnin sebab isnin memang aku xde kelas pun..!!
2-minggu dpn nuzul Al-Quran pn cuti ari isnin jgk..arghh TIdaKK!!!!

0 bantahan: