Wednesday, October 14, 2009

adakah lagi hari raya utk aku..??

Wednesday, October 14, 2009
Bersamaan 11/10/2009, hari ahad.. telah diadakan sambutan hari raya peringkat Kor SUKSIS UMp..Jamuan ni tlh pn dirancang sblm puasa lg pn...Segala persiapan makan minum tlh disediakan oleh kami sendiri cume pakai je sendiri-sendiri...Gotong royong tlh pn bermula seawal 8 pagi pada hari Ahad..(tp krn ketidaksedaran drpd diulit mimpi, ak g pkl 9..I'm sorry)..Tp bila aku pegi dh penuh pn bdk2 skuad 3...bgs betul..so,aku pn xtau nk tolong ape dh..lps sarapan(ni disediakan..) aku pn merayau2 utk mncari job vacancy..tp malangnye full!!So aku pn mmbuat keputusan utk balik ke bilik semula..ptgnye br la ak dtg tukar shift tolong potong lemang2 n nasi impit...

bukti aku x curi tulang...haa

tgk 2 pnh dlm mulut..patutla x penuh2 dulang 2..ish3

Majlis berlangsung malam bermula pukul 8 mlm di dewan banquet..Ikuti corotan peristiwa dibawah nii..Layannn..

Dewan Banquet..

ketupat rendang sila nikmati kawan..lalaaa


nk tapow wat blk ker cik kak ..

Antara persembahan2 pd mlm tersebut..

lagu raye oleh skuad 3..

poco2 olh skuad 2..

kaloborasi sani n hasan wakil skuad 1..

sesak2..

majlis mlm 2 berakhir lebih kurang pukul 11.30 p.m..

P/S: kenapa aku x pnh mng cabutan bertuah..??kenapa..??




0 bantahan: