Wednesday, October 28, 2009

sehari tanpa ke Pekan..

Wednesday, October 28, 2009
Rasa macam ari minggu la pulak ari ni kan sebab kelas sume cancel sbb nye sylibus dh abis..
so, perancangan lepas test fluid smlm utk ke Pekan la hari ni walaupun xde lecture..Tujuan utama ape lagi..nk makan kopok lekor die yg sedap 2 la..hahaa..
xde la sebenarnye nk ke Pekan sebab nk amik slip periksa la..minggu depan dh study week..xkn nk g Pekan pulak kot..
ngn syami dh setel..skang nk konpem kan ngn si aiman plk..setelah sms aku hantar x berbalas sehingga ke pagi esk nye..Aku pn assume la Aiman ni x jd pegi ..
Tp dh pukul 12 t/hari br la die kol ajk nk g Pekan..
Pekan ape jadahnye..bas pn dh xde wehh..
So ubah plan..kita lepak2 je la bilik aku ni..petang kang ade test OSHA pulak...
Petang 2 dlm pukul 5.30 ptg, si Aiman pn ajak pegi test OSHA..aku ngn selamba jwb rilek la..awal lagi ni..Aiman pn diam..siap2 dlm 5.45 p.m dan on the way 2.. :

Aku : rilek la dowh..awal lagi ni..
Aiman : Ntah2 test abis pukul 6..
Aku : Test start pukul 6 xkn abis pukul 6..mabuk ape ko ni..
Aiman : Test pukul 5.30 dowh..x bace memo ke??
Aku : Aikk(dgn muke pelik++terkejutt)?? pkl 5.30 ke pukul 6 ?
Aiman : 5.30 ler..
Aku : Apasal x cakap awal2 dowh..aku mane tau start pukul 5.30..
Aiman : Dh aku tgk ko rilek je..ak pn wat rilek je la..
Aku : Sies ni..aku mmg xtau start kol 5.30..aku mmg ingt start pkl 6 dowh..mampus kene halau x leh jwb test ni kang dow...
Aiman :rilek2..kang die tanya..pandai2 la bg alasan..
Aku : Bereh2..

Msk je dewan sume mata tgk je kitorang..perghh wat muke tebal je la..lalallaaa
nasib baik la mr. mahendran 2 wat x tau je..fuhh legaa bohh
Tp dewan penuh nii..sampai x nmpk dh kerusi kosong..dlm hati ak"adehh..xkn nk jwb pekse atas lantai kot.."pusing2 nasib baik la ade kerusi kosong..2 pn kene berhimpit2..lantak ler..
test start pukul 5.30 sampai pukul 7..aku jwb stgh jam je start pkl 6 sampai pukul 6.30..pastu g pasar malam UMp..memang sedap la Char Kueh teow die..tp nk menunggu yg x tahan 2..ramaii giloss..


mcm ni la lebih kurang dewan periksa 2..tp ni kt Pekan..


P/S :1- Ni la aku rasa keje gilos dtg test lambat..nasib baik test OSHA je..kalau test electronic..fluid..thermo ke..??konpem x smpat siap.. =p
2- esk kene g Pekan semata2 nk present++amik slip pekse..keje giloss

2 bantahan:

Aime said...

ak mmg saje pom nk g lmbt...
dok lama2 dlm hall bt pe...ko ingt muka samikano ensem sngt....nsb baek kelembutan wajah puan salwani(PA kita tu Lep)berjaya menenggelamkn kebengisan wajah samikano....

.::aLep ::. \(^^)/ said...

lek r..
mr mahendran 2 bdn jer besar..
hati kecitttt punya..