Sunday, October 4, 2009

menarik di dlm @@..konvokesyen ke-4

Sunday, October 4, 2009
expoconvo 09 tlh diadakan buat pertama kalinye diadakan dlm UMp sbb sblm ni pn wat kt luar jer..so excited la jgk aku tgk muke NC dgn penganjuran kali pertama bersempena majlis konvo kali ke-4 ni..dh mcm funfair pn ade aku tgk..dgn game2 sprt wall climbing,go kart,booth2 yg bgai kn cendawan tumbuh slps hujan..forum2 dan mcm2 lagila..pnh dgn umat manusia..sesak2..

majlis konvo ni tlh berlangsung selama dua hari bermula pd hari sabtu sehingga hari ahad..
pagi sabtu tlh berlangsung penganugerahan ijazah kehormat falsafah kedoktoran dalam kejuruteraan awam kpd Sultan Pahang..dan scr x lngsung aku jgk terlibat bersama skuad2 suksis yg lain..tugas kitorang pd hari 2 bkn la kene berkawad atau pn jage parking ke ape..tp diperlukan utk memenuhi kerusi2 kosong dlm dewan 2 cehh..ni psl kes bdk2 UMp r ni x dtg.. maklumla ari minggu..selagi matahari x ats kpala jgn harapla nk bgn tidur..betul x?

ptg 2 plk diadakan konvokesyen sesi pertama dan yg ni mmg aku dh x amik port la pun dan secara x langsung kene plk berkawad ptg yg berbahagia 2..maklumla dkt sebulan dh x kawad..hancus sume..sumbang!kui3..

mlm 2 plk kitorang planning utk mengadakan tournament kt megamall kuantan,Pahang..bowling time..
tepat pkl 8 aku,syamir,senyap,wan,bobo n cheplos menuju ke destinasi utk memulakan pertarungan..pertarungan mmg sengit lebih2 lg bila cheplos tlh diberi tunjuk ajar oleh pakcik die kot yg kebetulan ade kt situ..bkn main lg naik sheikh bdk sekor ni main..
mlm 2 cume main 2 game jer disebabkan kesuntukan masa...persoalannye disini..siapakah juaranye..??adakah aku??lu pikir la sndiri..(pinjam ayt nabil wlpn aku bkn minat pn ngn die..)

so lps abis main kitorang bergerak ke restoran taj..ala yg bumbung hotlink 2 la dpn megamall....Ni si syamir la ni x abis2 ngn die punye lapar..lebih kurang pkl 12.30am kitorang bergerak balik ke UMp..lmbt2 kang ade pak guard x kasi msk plk kang ..so,on d way nk balik kitorang sempat m'explore lorong2 gelap area kuantan..hasilnye?? perghh mmg penuh ngn maknyah2@bapoks2 tgh nk cari costumer la 2..ni klau ade wartawan2 metro ni suke la diorang citer2 cenggini..slame ni ak just dgr dr mulut org jer tp bile tgk dpn mata..ade harapanPahang nk kene tsunami..ntah ape yg diorang dpt dgn jd mcm 2 pn aku x tau la..tp yg peliknye ade jgk manusia2 yg berminat 2..dimanakAh JAIP?

Sultan Pahang bersama kaum kerabatnye di UMp


P/S : aku x blh la nk bg tau nama lorong2 gelap tersebut..takut ade yg pegi amik kesempatan plk..bkn blh caye korang ni...:p

0 bantahan: